وکیل شرکت

گروه وکلای آریا کلیه سابقه درخشان خود در زمینه حقوقی ، مفتخر است تا کلیه  امور ثبت شرکت ، امور حقوقی شرکت و امور تجاری و … مراجعه کنندگان خود را بر عهده بگیرد .

در کمترین زمان ممکن شرکت خود را ثبت کنید

اگر در ثبث و یا مسائل حقوقی شرکت خود دچار مشکل شده اید و یا زمان کافی برای پیگیری و انجام امور اداری و حقوقی آن را ندارید ، با مشاوران ما تماس بگیرید . 
گروه وکلای آریا با بهره مندی از کارشناسان کار بلد و آشنایی کامل با مراحل اداری ، مفتخر است که  در کمترین زمان ممکن امور حقوقی و اداری  شرکت شما را به انجام برساند.

خدمات وكیل شرکت گروه وکلای آریا

ثبت شرکت

اگر قصد دارید شرکت خود راه در ایران راه اندازی کنید و زمان کافی برای پیگیری امور اداری آن را ندارید ، می توانید کلیه امور ثبت شرکت خود را به مجموعه ما بسپارید . 

تشکیل پرونده مالیاتی

از دیگر خدمات گروه وکلای آریا تشکیل پرونده مالیاتی برای افراد حقوقی و حقیقی می باشد که به صورت کاملا تخصصی صورت می گیرد.

ثبت شعبه شرکت

اگر شما صاحب کسب و کار و یا شرکت هستید و قصد تاسیس شعبه جدید را دارید ولی با مراحل اداری آن آشنایی کامل ندارید ، می توانید همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید.

نقل و انتقالات سهام

شما می توانید برای نقل و انتقالات سهام شرکت خود و یا مشاوره در این زمینه با مجموعه آریا وکیل تماس حاصل کنید.

تنظیم قرارداد ها

گروه وکلای آریا ، با آشنایی کامل به ضوابط و مقررات و تجربه بسیار بالا در این زمینه، همواره کلیه امور تهیه و تنظیم قرارداد ها و اسناد موکلین خود را بر عهده می گیرد.

بیمه کارکنان

بیمه کارکنان از مهم ترین امور در شرکت ها و کسب و کار ها به شمار می آید ، شما می توانید کلیه امور بیمه کارکنان خود را به ما بسپارید.